Earth Hour idag,, ;o

Shiet, de e earth hour idagggggg :OOO kl 20:30 hoppas jag att ALLA släcker ljusen :')
Nu sitter jag o äter mitt smått & gott! :DJag stoppade en sur flaska som är turkos & rosa :) den e asss good ;)
Ska vi se vad jag hittar i påsen :D Ett mentos paket! :DD mini mentos :]]] Jag kan inte lägga i några bilder på mig & godiset because jag har broshans data han vill nog inte att jag laddar ner MINA bilder i HANS data D':
ska göra några bilder nu :) (typ fråge bilder & sånt elr nåt.. men asså jag vet inte vart man trycker för att fråga?!! :O
irreterad när jag inte vet hur jag ska gööö!!!!!! >:(

men hejdå<3 kmr med lite såna coola bilder ;) HAHAH :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0