Hej! :)

Heejej! Va tvungen att göra en ny blogg men med samma webb adress :) Nu håller jag på med stilmallarna.
Inget får gå fel hoppas vi! :O Men imorgon ska vi (Jag & Pappa) åka till verkstaden :D -I lilla edet- Det ska bli kuuligt! :D www.lismanda.blogg.se  Min och Lovisas blogg ♥ Gå gärna in på några andra bloggar också;
www.batoulspyssel.blogg.se en blogg för hennes egna ''Pyselklubb'' den är jätte rolig :) går själv där ;)
www.bandytjej.blogg.se en blogg om Ronja & hur hennes vardag & så är x]
www.najshanna.blogg.se en blogg om Lilla Hanna ♥
www.karinsotnos.blogg.se en blogg om Karin 8]
.

Kommer inte på mera! ;O Men jaaja.. Nu tror jag FAKTISKT jag ska läsa O,o Omg, NÅGOT HELT NYTT! :OO

Boken heter; ''Kidnappare på nätet'' Den handlar om Tommy & Flisen :) As grym faktiskt. ;o
Nää nu ska jag va mig sjäälv och nt ba skriva såna konstiga ord Oo.oO

Mama mia va ont i nacken jag har!!! ;(

Herrå! :d Seees ska blogga seen Promise ;)

//////////// Aamanda! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0