Just nu..

Kom precis innanför dörren ;p Har vart i skolan idag ♥ Fick prata as länge med den jag gillar ;D Emma min kompis ba Hur vågar du ;O x) sen sa hon jag sa ju att han va en Idiot! :o x]] Måste prata med Hanna sedan :'(
Men men.. Har inget och skriva.. Eller  jo juste! :O Enligt mitt schema ska jag berätta hur & vad vi gjorde i skolan x'd





Först gick vi in på morgonen som vanligt 08;10 Fast nää! vi fick gå in 08;00 ist :D
Vi fick rättnings saker på bänken som vi skulle rätta & sätta in i pärmen ;p
Vi fick läsa en LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG stund x) Sen skulle hon rätta oss (vissa) som gjort lite fel i VM= Veckans Matte, såklart fick jag gå till Susanne ;s (våran lärare) Sen fick vi jobba lite i matten tror jag... x'd
Lite Ute Rast. D: Jag Ronja, Sanna, Louise & Emma drog till rampen och hade jätte roligt :d vi försökte gå upp på den stora rampen :) De va inte lika halt som första gången I tisdags. sen Hade vi Först So/No med Susanne, Efter vetinte kanske 50 min hade vi So/No med Niklas ;D sen Lunch & Rast. Sen Musik :D
På musiken skulle man gö en egen låt. Jag blev inte klar så jag fick ta hem x) Jag jobbar lite på den :O Har skrivit lite Atin har fått se hur den ser ut x)♥


Aja de va typ skolan :O

Men asså min katt har damp! ;o  Har bäddat henne under tecken 8D
Men har typ inget mer att skriva ;s Lämnar in dagens bild senare :O
 Eller jo har nåt att skriva!! :O Eller? xd Men min låt som jag gjort heter ; Hur skulle jag klara mig, utan dig.
Hahahahah faaiil ;) Men nu ska jag va inne på Facebook. ;D

Cya! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0