Läxa ):

Blää, sen bloggning. Tack vare mina 3 läxor D: Jag & Pappa gjorde allt tsm ;) 1 Matte läxa ska lämnas in imorn ;s
2 övning på svenska rättstavning ;s 3 Engelska prov typ ;'o ;s Haha D: waaah min katt liigger i mitt knä ♥ Sååå sött! :D Men nu ska jag snacka skola :O




Vi hade halvklass idag / HK= Hemkunskap/Halvklass x) Men jag hade NTA med Susanne ♥ Vi skulle få en glödlampa att tändas med hjälp av ledningstråd & stort batteri och as liten glödlampa. Vi jobbade 2 & 2 Jag jobbade med Ronja ♥ :D Sen hade vi Svenska i grupper också denna gången är de 4 i varje grupp. Jag va med Ronja & Lollo/Louise & Jonte/Jonathan x) Vi läste en bok som hette Mätt gädda. den handla typ om en gädda som blev mätt på 10 guldfiskar (Kinesiska) den gäddan skulle egentligen va död som dom -Mattias ''jag'' Max Fredrik- trodde men nää den va levande & dom slängde gäddan i en fontän med 10 guldfiskar. Alla guldfiskar va i gäddans mage sen ;p Jaja.. Sen hade vi rast. Va ute med Ronja & Louise & Sanna. Vi va i rampen som vanligt. x)

Vi hade sen.. öh.. typ matte sidan 67 t.o.m sidan 69 x) Hann till sidan 69 men hade 1 tal kvar!! D: Men .. sen hade vi Engelska?? tror de.. sen hade vi Lunch vi åt öhh.. ;o juste Indisk? Körvgryta med ris :D de va gött ;].
Sen efter maten gick jag Ronja Sanna & Lollo till Rampen xD sen va vi där lite. sen märkte vi att klockan va 12:00 då skulle vi va i ElevensVal!! :O Men Annie (läraren till slöjden) va sen så vi hann. :D Jag & sanna går i slöjd ;p
Sen när de va slut gick jag Ronja Sanna & Lollo gissa var? HAHAH. Sen va rasten slut & vi gick till lektionen vi hade SO/NO vi skulle ''öva'' på redovisningen som vi ska gö på Torsdag i think... vi fuck sluta 10 minuter tidigare :D (14:30) egentligen (14:40) :)

Jaja.. Nu har jag as ont i nacken. När kommer min brosha?! :o Haha hans kompis ska också sova över :p :D Men han sa att han skulle hem snart. hoppas han menar snart? xD

Hejdå♥

ELLER JUSTE! Kom försent till skolan idag ;)

De va ba de herrå!:)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0